Google přidává seznamy událostí a filtry detailů v Google v hlášení výkonu Google Search Console
Společnost Google přidala nový set filtrů kolem celého mark-upu událostí ve vzhledu vyhledávání v hlášení výkonu Google Search Console. Tento nový filtr vám ukáže, jak moc dobře si vedou vaše události ve vyhledávání Google.
Co se změnilo? Spolu s porovnáváním (nebo spíše filtrem) vzhledu vyhledávání také přibyla možnost filtrovat velmi dobré výsledky, AMP non-rich výsledky, AMP články, seznamy volných pracovních míst, detaily prací a také výsledky web-light – můžete nyní vidět také to, jak se tomu všemu daří.
Tady je nová možnost vzhledu vyhledávání, která nám ukazuje nové filtry pro vyhledávání:
Co jsou vlastně seznamy vyhledávání? Seznamy vyhledávání a jejich detaily ve výsledcích vyhledávání Google se vám ukážou, jakmile spustíte Event mark-up funkci na stránce vaší události. Poté může Google dávat daleko lepší výsledky při vyhledávání spolu s událostí z vaší stránky. Mohou vypadat třeba takto ve vyhledávání Google (ten první snímek je pohled na krátký seznam, ten druhý je snímek detailů události (v tomto případě pracovní nabídky)):
Co mi to vlastně ukazuje? Uvidíte nejen to, kolik lidí na danou událost nebo odkaz kliklo, jaký to zanechalo dojem. Uvidíte také velmi důležitá data a také URL poskytovatele internetu, který bude ukázán jak v „List view“ tak v „Details view“ (Pohled na seznam, pohled na detail). Google vysvětluje celou tuto sadu rozličných funkcí detailněji ve svém pomocném dokumentu pro uživatele.
Proč na tom tolik záleží? Hlášení výkonu vyhledávání vám ukazuje, jak dobře se vám vlastně vede ve vyhledávání Google. Ukazuje vám to, jaká klíčová slova se hodnotí pro jaké URL ve vyhledávání Google. S těmito přidanými filtry můžete pěkně rozlišit nejen seznamy událostí, ale také si jednotlivé události rozkliknout a podívat se na ně mnohem detailněji. To vám může pomoci pochopit, jestli se vám vůbec vaše investice vrátí nebo jestli má vůbec investice cenu skrze implementaci takového mark-upu na vaši stránku.