Poslední výzva pro přednášející na SMX Konferenci
Strávili jsme minulých několik týdnů s dokončováním seznamu přednášejících pro naši nadcházející událost SMX East konferenci, která se bude konat třináctého a čtrnáctého listopadu v budově Jacob K. Javits Convention Center v New Yorku. Právě jsme podstatně rozšířili program na rozdíl od předchozích show, nabízíme nyní zbrusu nový balík toho nejlepšího obsahu. Ujistěte se, že zkontrolujete náš program – vypadá to, že to bude naprosto dech beroucí událost.
Máte zájem na přednášení ku takové příležitosti? Určitě bychom se o vás rádi dozvěděli více! Právě nyní hledáme další přednášející hned pro několik přednášek o SEO a SEM, které zahrnují témata jako:
- SEO
- Konverzační vyhledávání a Dopad hlasu na SEO
- Schéma a strukturovaná data: „Skryté“ zlato pro SEO
- Pereme se s výzvami podnikového SEO
- Youtube úspěšné příběhy pro marketéry
- SEM
- Úžasné testy a ziskové výsledky
- Optimalizace převodů pro delší časový úsek
- Osvětlování kalných vod vlastností
- Od trénování cílení po perfektní cílení: váš klíč k lepším výsledkům
- B2B SEM: splňování specifických výzev s opravdu chytrými taktikami
- Jak správně nastavit testování pro vaše účty všech velikostí
- Must-have hlášení pro SEM
- Kulatý stůl: Jak doopravdy funguje automatizace a kdy ji použít
- SEO a SEM sdílení dat pro maximální dopad
Také se budeme hloubkově ponořovat do dvou oblastí snad úplně poprvé za celou existenci konference:
- Problémy a taktiky pro agentury, a zaměření na místní a multi-lokační marketing.
Hledáme přednášející pro tyto sekce:
- Jak udělat správný mix služeb agentury
- Jak zvládnout přesuny klientů
- Jak na to: jak postoupit dál, aniž byste museli odkládat vaše zboží
- Správa klientů, správa sebe sama
- Ziskové strategie ocenění pro agentury
- Správa pro místní přítomnost pro multi-lokační firmy
- Správa recenzí u několika různých místních platforem
- Stav off-line převodů a jeho sledování
Máte zájem stát se kritickou součástí některého z těchto panelů? Ujistěte se, že si přečtete náš program, abyste pochopili koho a co hledáme, poté zamiřte na pódium se svým vlastním příspěvkem.
Také hledáme přednášející pro SMX Insights sezení. O co se jedná? Osmi až deseti minutové solo sezení, které dokáží překvapit a očarovat účastníky s obsahem, který nemohou a nebudou vidět nikde jinde. Taktické, specifické, účinné. Před mluvčí je položena výzva nabídnout něco tak skvělého v tak limitovaném čase: nějaká must-try taktika, nějaký kousek moudré rady, nebo například přínos, který vás učiní více produktivní. Máte nějaký skrytý poklad, o který byste se chtěli podělit? Jen přihlaste své nápady a možná to dotáhnete až na SMX pódium!
Zbytečně však neotálejte – přihláškové formuláře pro každou sekci se budou uzavírat a všechno se uzavře ve středu 28. srpna.