Poslední výzva pro přednášející na SMX Konferenci

0 Comments

Strávili jsme minulých několik týdnů s dokončováním seznamu přednášejících pro naši nadcházející událost SMX East konferenci, která se bude konat třináctého a čtrnáctého listopadu v budově Jacob K. Javits Convention Center v New Yorku. Právě jsme podstatně rozšířili program na rozdíl od předchozích show, nabízíme nyní zbrusu nový balík toho nejlepšího obsahu. Ujistěte se, že zkontrolujete náš program – vypadá to, že to bude naprosto dech beroucí událost.
Máte zájem na přednášení ku takové příležitosti? Určitě bychom se o vás rádi dozvěděli více! Právě nyní hledáme další přednášející hned pro několik přednášek o SEO a SEM, které zahrnují témata jako:

  • SEO
  • Konverzační vyhledávání a Dopad hlasu na SEO
  • Schéma a strukturovaná data: „Skryté“ zlato pro SEO
  • Pereme se s výzvami podnikového SEO
  • Youtube úspěšné příběhy pro marketéry
  • SEM
  • Úžasné testy a ziskové výsledky
  • Optimalizace převodů pro delší časový úsek
  • Osvětlování kalných vod vlastností
  • Od trénování cílení po perfektní cílení: váš klíč k lepším výsledkům
  • B2B SEM: splňování specifických výzev s opravdu chytrými taktikami
  • Jak správně nastavit testování pro vaše účty všech velikostí
  • Must-have hlášení pro SEM
  • Kulatý stůl: Jak doopravdy funguje automatizace a kdy ji použít
  • SEO a SEM sdílení dat pro maximální dopad

 
Také se budeme hloubkově ponořovat do dvou oblastí snad úplně poprvé za celou existenci konference:
 

  • Problémy a taktiky pro agentury, a zaměření na místní a multi-lokační marketing.

 
Hledáme přednášející pro tyto sekce:
 

  • Jak udělat správný mix služeb agentury
  • Jak zvládnout přesuny klientů
  • Jak na to: jak postoupit dál, aniž byste museli odkládat vaše zboží
  • Správa klientů, správa sebe sama
  • Ziskové strategie ocenění pro agentury
  • Správa pro místní přítomnost pro multi-lokační firmy
  • Správa recenzí u několika různých místních platforem
  • Stav off-line převodů a jeho sledování

 
Máte zájem stát se kritickou součástí některého z těchto panelů? Ujistěte se, že si přečtete náš program, abyste pochopili koho a co hledáme, poté zamiřte na pódium se svým vlastním příspěvkem.
 
Také hledáme přednášející pro SMX Insights sezení. O co se jedná? Osmi až deseti minutové solo sezení, které dokáží překvapit a očarovat účastníky s obsahem, který nemohou a nebudou vidět nikde jinde. Taktické, specifické, účinné. Před mluvčí je položena výzva nabídnout něco tak skvělého v tak limitovaném čase: nějaká must-try taktika, nějaký kousek moudré rady, nebo například přínos, který vás učiní více produktivní. Máte nějaký skrytý poklad, o který byste se chtěli podělit? Jen přihlaste své nápady a možná to dotáhnete až na SMX pódium!
 
Zbytečně však neotálejte – přihláškové formuláře pro každou sekci se budou uzavírat a všechno se uzavře ve středu 28. srpna.